|
Mentalist'
|
|
| Dan | Data: Friday, 2012-03-23, 11:58 PM | Messaggio # 1 |
 Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 224
Reputazione: 2
Status: Offline
| Nome: Damian / Mentalist'
Età: 16
Grado: Admin // 50 / 50
Steam: STEAM_0:1:49989605
Contatto: mentalistactivision@yahoo.it
Vedo che siete troppi in clan /// ma sono giorni quado non ci sono abastanza giocatori per mix ) comunque ... ;)
Ultima modifica di Activision - Saturday, 2012-03-24, 0:17 AM |
| |
| |
| FasT | Data: Saturday, 2012-03-24, 0:51 AM | Messaggio # 2 |
 Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 185
Reputazione: 1
Status: Offline
| PRo non siamo tropi
Intrerupem programu pentru clanu Lg^ Ramane aici cand restu cade... Ce facem noi e mare catastrofa !!!
|
| |
| |
| Dan | Data: Saturday, 2012-03-24, 0:55 AM | Messaggio # 3 |
 Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 224
Reputazione: 2
Status: Offline
|
|
| |
| |
| FasT | Data: Saturday, 2012-03-24, 1:04 AM | Messaggio # 4 |
 Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 185
Reputazione: 1
Status: Offline
| Ce draq ca esti roman :)) Nush am cu vip si andrei si o sa se faca ceva schimbari Asteapta parerea lor sa decida ei mai intai Eu Iti dau Un PrOoO pentru ca joci Bine !!
Intrerupem programu pentru clanu Lg^ Ramane aici cand restu cade... Ce facem noi e mare catastrofa !!!
|
| |
| |
| Dan | Data: Saturday, 2012-03-24, 1:07 AM | Messaggio # 5 |
 Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 224
Reputazione: 2
Status: Offline
| ok // thxAdded (2012-03-24, 1:07 AM) --------------------------------------------- nu sunt roman ) stiu romana doar 
|
| |
| |
| Lg^Andrei | Data: Saturday, 2012-03-24, 3:56 PM | Messaggio # 6 |
 Lieutenant general
Gruppo: Administrators
Messaggi: 758
Reputazione: 8
Status: Offline
| Activision, Come ho detto anche a GIOI,siamo al completo! Ti possiamo prendere negli allenamenti che facciamo!
|
| |
| |
| Miska | Data: Saturday, 2012-03-24, 4:52 PM | Messaggio # 7 |
 Major
Gruppo: Users
Messaggi: 94
Reputazione: 0
Status: Offline
| secondo me sbagliate....xk lui è da tanto k sta nella vostra community a differenza degli altri..e la richiesta l ha fatta ancora un po di tempo fa solo k nn aveva steam...adesso ce l ha quindi dategli sto PRO
Don't Stop Believin'
|
| |
| |
| DjLoL | Data: Saturday, 2012-03-24, 4:57 PM | Messaggio # 8 |
 Lieutenant colonel
Gruppo: Users
Messaggi: 100
Reputazione: 0
Status: Offline
| Secondo me ha ragione misqa e poi uno come lui secondo me ci serve io lo prenderei se fossi in te andrei
|
| |
| |
| Dan | Data: Sunday, 2012-03-25, 0:44 AM | Messaggio # 9 |
 Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 224
Reputazione: 2
Status: Offline
| grz ragazzi
|
| |
| |
| Skyscanner | Data: Sunday, 2012-03-25, 2:12 AM | Messaggio # 10 |
 Lieutenant general
Gruppo: Moderators
Messaggi: 557
Reputazione: 7
Status: Offline
| Si ma gia che nn ci sono posti per giocare !!!
Io sono venuto dall inizio!! da quando e stato creato il sv e nn ci sono posti per giocare facciamo a turni!!
Gia siamo alenati abbiamo messo in piedi un po di tactica, e ripardire dall inizio un altra volta e difficile!!!
|
| |
| |
| FasT | Data: Sunday, 2012-03-25, 10:42 PM | Messaggio # 11 |
 Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 185
Reputazione: 1
Status: Offline
| Ce tot aveti ma ca nu avem nimik :)) andrei u lipsesti mai mereu ... Shadow nu lam vazt sa vina la vreun meci cv de cand.... Woken scz ca zic da nai trb cu cs si aici imi da dreptate vip si cine mai stie Patron a zis ca nu mai joaca in clan Ia zi si mie akm mai suntem completi asa ?
Intrerupem programu pentru clanu Lg^ Ramane aici cand restu cade... Ce facem noi e mare catastrofa !!!
|
| |
| |
| Miska | Data: Sunday, 2012-03-25, 11:34 PM | Messaggio # 12 |
 Major
Gruppo: Users
Messaggi: 94
Reputazione: 0
Status: Offline
| LOL
Don't Stop Believin'
|
| |
| |
| Lg^wOkeN | Data: Monday, 2012-03-26, 2:05 AM | Messaggio # 13 |
 Lieutenant colonel
Gruppo: Administrators
Messaggi: 111
Reputazione: 1
Status: Offline
| Vezi tu sa nu ai treaba , te rup in 2 la cs ma si no fa pe desteptul ca daca vrau joc bine daca nu, atunci nu am chef , nu va place pot sa ies din CLAN scos ADMINUL si FINE!! (si de shadow ce tot vb ca nu vine , CIND LATI CHEMAT CA SA VINA???? , si pe forum azi nu a fost postata ora precisa cind se joaca ati jucat meciul nici nu chemati, (si important ca tiam scris si team intrebat daca este meci AZI si ce ai raspuns TU? ca NU, atunci nu vb aiurea ca nam treaba cu cs (sa faci tu mix cu cine joc eu atunci vrau sa te vad ,mi se pare ca jucai odata si eram si eu cu alt nick si aveai scorul la 0,mai bine taci si nu vb mult) , si de antrenamente niciodata nu ati fost ODATA punctuali la ora sa INTRATI si de atunci nici nu mai intru sa fac antrernament.//
Ultima modifica di wOkeN - Monday, 2012-03-26, 2:10 AM |
| |
| |
| Dan | Data: Monday, 2012-03-26, 9:11 AM | Messaggio # 14 |
 Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 224
Reputazione: 2
Status: Offline
| putin vati destras ca eram eu aici Tema discutiei
|
| |
| |
| FasT | Data: Monday, 2012-03-26, 12:38 PM | Messaggio # 15 |
 Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 185
Reputazione: 1
Status: Offline
| Woken shh cai mai bn oke vezi ca eu joc mix toata ziua nu vb aiurea ca habar nai ce vb acolo ... Andrei sau Vip Dati verdictu si inchide topicu asta
Intrerupem programu pentru clanu Lg^ Ramane aici cand restu cade... Ce facem noi e mare catastrofa !!!
|
| |
| |