• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Mentalist'
DanData: Friday, 2012-03-23, 11:58 PM | Messaggio # 1
Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 224
Reputazione: 2
Status: Offline
Nome: Damian / Mentalist'

Età: 16

Grado: Admin // 50 / 50

Steam: STEAM_0:1:49989605

Contatto: mentalistactivision@yahoo.it

Vedo che siete troppi in clan /// ma sono giorni quado non ci sono abastanza giocatori per mix ) comunque ... wink ;)




Ultima modifica di Activision - Saturday, 2012-03-24, 0:17 AM
 
FasTData: Saturday, 2012-03-24, 0:51 AM | Messaggio # 2
Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 185
Reputazione: 1
Status: Offline
PRo non siamo tropi smile

Intrerupem programu pentru clanu Lg^
Ramane aici cand restu cade...
Ce facem noi e mare catastrofa !!!
 
DanData: Saturday, 2012-03-24, 0:55 AM | Messaggio # 3
Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 224
Reputazione: 2
Status: Offline
wink wink

 
FasTData: Saturday, 2012-03-24, 1:04 AM | Messaggio # 4
Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 185
Reputazione: 1
Status: Offline
Ce draq ca esti roman :))
Nush am cu vip si andrei si o sa se faca ceva schimbari Asteapta parerea lor sa decida ei mai intai Eu Iti dau Un PrOoO pentru ca joci Bine !!


Intrerupem programu pentru clanu Lg^
Ramane aici cand restu cade...
Ce facem noi e mare catastrofa !!!
 
DanData: Saturday, 2012-03-24, 1:07 AM | Messaggio # 5
Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 224
Reputazione: 2
Status: Offline
wink ok // thx

Added (2012-03-24, 1:07 AM)
---------------------------------------------
nu sunt roman ) stiu romana doar smile


 
Lg^AndreiData: Saturday, 2012-03-24, 3:56 PM | Messaggio # 6
Lieutenant general
Gruppo: Administrators
Messaggi: 758
Reputazione: 8
Status: Offline
Activision,
Come ho detto anche a GIOI,siamo al completo! Ti possiamo prendere negli allenamenti che facciamo!



 
MiskaData: Saturday, 2012-03-24, 4:52 PM | Messaggio # 7
Major
Gruppo: Users
Messaggi: 94
Reputazione: 0
Status: Offline
secondo me sbagliate....xk lui è da tanto k sta nella vostra community a differenza degli altri..e la richiesta l ha fatta ancora un po di tempo fa solo k nn aveva steam...adesso ce l ha quindi dategli sto PRO wink

Don't Stop Believin'
 
DjLoLData: Saturday, 2012-03-24, 4:57 PM | Messaggio # 8
Lieutenant colonel
Gruppo: Users
Messaggi: 100
Reputazione: 0
Status: Offline
Secondo me ha ragione misqa e poi uno come lui secondo me ci serve io lo prenderei se fossi in te andrei smile
 
DanData: Sunday, 2012-03-25, 0:44 AM | Messaggio # 9
Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 224
Reputazione: 2
Status: Offline
happy happy happy grz ragazzi wink wink

 
SkyscannerData: Sunday, 2012-03-25, 2:12 AM | Messaggio # 10
Lieutenant general
Gruppo: Moderators
Messaggi: 557
Reputazione: 7
Status: Offline
Si ma gia che nn ci sono posti per giocare !!!

Io sono venuto dall inizio!! da quando e stato creato il sv e nn ci sono posti per giocare facciamo a turni!!

Gia siamo alenati abbiamo messo in piedi un po di tactica, e ripardire dall inizio un altra volta e difficile!!!
 
FasTData: Sunday, 2012-03-25, 10:42 PM | Messaggio # 11
Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 185
Reputazione: 1
Status: Offline
Ce tot aveti ma ca nu avem nimik :)) andrei u lipsesti mai mereu ... Shadow nu lam vazt sa vina la vreun meci cv de cand.... Woken scz ca zic da nai trb cu cs si aici imi da dreptate vip si cine mai stie Patron a zis ca nu mai joaca in clan Ia zi si mie akm mai suntem completi asa ?

Intrerupem programu pentru clanu Lg^
Ramane aici cand restu cade...
Ce facem noi e mare catastrofa !!!
 
MiskaData: Sunday, 2012-03-25, 11:34 PM | Messaggio # 12
Major
Gruppo: Users
Messaggi: 94
Reputazione: 0
Status: Offline
LOL happy

Don't Stop Believin'
 
Lg^wOkeNData: Monday, 2012-03-26, 2:05 AM | Messaggio # 13
Lieutenant colonel
Gruppo: Administrators
Messaggi: 111
Reputazione: 1
Status: Offline
Vezi tu sa nu ai treaba , te rup in 2 la cs ma si no fa pe desteptul ca daca vrau joc bine daca nu, atunci nu am chef , nu va place pot sa ies din CLAN scos ADMINUL si FINE!! (si de shadow ce tot vb ca nu vine , CIND LATI CHEMAT CA SA VINA???? , si pe forum azi nu a fost postata ora precisa cind se joaca ati jucat meciul nici nu chemati, (si important ca tiam scris si team intrebat daca este meci AZI si ce ai raspuns TU? ca NU, atunci nu vb aiurea ca nam treaba cu cs (sa faci tu mix cu cine joc eu atunci vrau sa te vad ,mi se pare ca jucai odata si eram si eu cu alt nick si aveai scorul la 0,mai bine taci si nu vb mult) , si de antrenamente niciodata nu ati fost ODATA punctuali la ora sa INTRATI si de atunci nici nu mai intru sa fac antrernament.//

Ultima modifica di wOkeN - Monday, 2012-03-26, 2:10 AM
 
DanData: Monday, 2012-03-26, 9:11 AM | Messaggio # 14
Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 224
Reputazione: 2
Status: Offline
putin vati destras ca eram eu aici Tema discutiei happy happy happy

 
FasTData: Monday, 2012-03-26, 12:38 PM | Messaggio # 15
Colonel
Gruppo: Moderators
Messaggi: 185
Reputazione: 1
Status: Offline
Woken shh cai mai bn oke vezi ca eu joc mix toata ziua nu vb aiurea ca habar nai ce vb acolo ... Andrei sau Vip Dati verdictu si inchide topicu asta

Intrerupem programu pentru clanu Lg^
Ramane aici cand restu cade...
Ce facem noi e mare catastrofa !!!
 
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search: